torstai 23. tammikuuta 2014

Work out.

Koska edellinen postaus on pelkkää ruoka- ja juomahehkutusta, on mun syytä tarkentaa, että on täällä tullut muutakin tehtyä kuin vedettyä mättöä. Nimittäin kitattu viinaa. No ei, haha. :D


Tuosta mä niin tykkään. :) Ekat 3 minuuttia nimittäin.

Minä olen treenannut aikast hyvin omasta mielestäni ja mut tuntevien mielestä varmasti myös (kun ottaa huomioon millainen laiskaperse mepe on).
Olen erityisesti käynyt lenkillä, treenannut crosstrainerilla ja tehnyt vatsoja. Jalkapainotkin on aika usein jaloissa siivotessa yms. Oon siis pyrkinyt siihen, että jokaisena viikkona liikkuisin ainakin sen 4krt. Monta viikkoa on mennyt niinkin, että olen käynyt 6 kertaa lenkillä ja siihen päälle vielä lihastreenejä. :)


Ihan parasta, kun kotona on kaikki kamat valmiina. (:

Ja paras viimeisenä. Tää ei varmaan näytä monesta muusta hääviltä, mutta mä olen tosi ylpeä, että olen saanut vatsalihaksia edes hiukan treenattua esiin. GO ME!


Ooks säkin ihan mielettömän hyvä ja lihaksikas tyyppi kaikin tavoin? No olet tietty!

Ps. Repikää tuosta. Buujaa!

3 kommenttia:

OrysyaNatalie kirjoitti...

ulalaaa mitkä vatsalihakset;))

vra kirjoitti...

Orppanen, Kiitti muru! ;)

vra kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.