lauantai 23. marraskuuta 2013

"What should we do with that fatboy?" "Which one do you mean?"

Hei!

Oon niin pahoillani tästä hiljaisuudesta. Tämä suhde ei nyt vain toimi. Nimittäin mun ja blogini suhde. Me ei löydetä ikinä yhteistä aikaa, eikä kummankaan jutut miellytä toista. Ollaan siis pidetty taukoa ja etsitty itseämme (toisiamme ei todellakaan). Josko tämä taas tästä eteenpäin toimisi, jooko?


Yritin ottaa kuvaa mun hiuksien nykyisestä väristä. No sehän on ihan samanlainen kuin aina ennenkin. Siinä teille siis ihmeteltävää. Uuu, mikä värimuutos!


Tänne satoi eilen ensilumi ja kävimme sen kunniaksi A:n kanssa pulkkailemassa ja rakentamassa lumiukko. Toi oli ensimmäinen tytön tekemä lumiukko ikinä ja lopputulos oli mielestäni oikein onnistunut. Vähän ehkä näyttää ilkeeltä silmistä. Nooo, mitäs pienistä!




Sitten vähän ostoksia. Ostin itselleni tuollaisen siistimmän talvitakin. Se on tosi kiva päällä. Host-äiti sanoi, että näytän barbilta. No expression attached. Miten tuon nyt sitten tulkitsisi.. :D


Ja sitten nämä mun kengät.
Ne on niin täydelliset, etten tiedä miten niitä edes kuvailisin.
Nahkaa, muoto täydellinen, istuvuus täydellinen, eivät satu mistään, korkoa sopivasti, helppo kävellä, joustavat, jämäkät oikeista paikoista, huumaava tuoksu, kevyet mutta sopivat painavat. Ai niin, ja hinnaltaan kallistuvat mun kengistä sinne kalleimpien puolelle, joten ainakin äitini pystyy tästä (ikävä kyllä) päättelemään jotain hintaluokasta... :D



No sen siitä saa, kun menee pikkuiseen design-kenkäpuotiin "vain katselemaan". As if!


Ja jos jollekin vielä oli epäselvää, niin mulla on maailman parhaat ystävät. En ees oo tajunnut sitä ennen niin selvästi, kuin nyt kun olen ollut teistä erossa. Ootte vaan ihania, kaikki! < 3 Mulla on oikeesti niin hyvä mieli siitä, miten kaikki koittaa sumplia menojaa, jotta voisin tavata heitä jouluna ja miten kaikki kyselee kuulumisia ja on niin kiinnostuneita. Ootte pupuja!
Postissa sain O:lta ihanan kirjeen, jonka kortin teksti sai mut hymyilemään pitkäksi aikaa. :) Ja sisällä oli vielä tää ihan täydellinen rannekoru. Oon pitänyt sitä joka päivä, jee. < 3


Ystävät. < 3

Ei kommentteja: