torstai 28. marraskuuta 2013

Joululahjatoiveet 2013

Perheeni pyysi minulta joululahjatoiveita ja lupasin laittaa niitä blogiini, jotta kuvat ja listat ovat kaikki samassa paikassa. Mietittyäni kotvasen ymmärsin kuitenkin, etten minä olekaan enää niin materialisti kuin aina ennen, sillä en keksinyt tänä jouluna yhtäkään asiaa joita haluaisin lahjaksi! :)


No niin vissiin juu.
Paitsi että minä TODELLAKIN keksin mitä haluan lahjaksi (ja vielä vähän ylimääräistäkin), mä lisäksi olin niin omatoiminen, että tilasin jopa parin tyypin puolesta joululahjat mulle.
Kiitosta vaan! :D



kuvat: H&M, Gina Tricot, Minna Parikka, Suunto, Sokos

Yllä toiveita ja alemmassa mitä jo tilasin. Klik vain - lahjat tulossa ja kaikkien elämä helpottuu, right? ;)

Lisäksi nämä vaatimattoman listan asiat, joita en jaksanut kuvina esittää:

- urheiluhuivi (eli panta/kaulahuivi urheiluun. Iskä ainakin osaa tämmöisen hankkia.) Yksi mulla jo onkin, mut se on aina hikinen ni haluisin toisen..
- kuulokkeet jotka ovat hyvät juoksuun. Mun nykyiset rahisee kummasti juostessa, muuten ovat hyvät.
- jouluruokaa
- lennot/junaliput sitten kun haluan täältä jonnekin Eurooppaan matkustaa (tai Suomi-Sveitsi -lentoja. :))
- laskuvarjohyppy. Tätä kyllä toivoin jo syntymäpäivälahjaksi ja toteutuukin aikaisintaan kesällä.

#itepähänpyysitte

Ei kommentteja: