maanantai 25. marraskuuta 2013

I normally don't give a fuck. Yesterday I did.


1. Perheen äiti on innostunut tekemään pipoja. Mullakin on tällainen harmaa, jota käytän välillä sisälläkin. On se pipo päässä vaan niin mukava!
2. Piirrettyä tulee enemmän kuin laki sallii. Ihan naurettavaa. Mä sentään opiskelin 2 vuotta teollista muotoilua, jossa pitäisi piirtää vaikka ja kuinka, enkä silti ole elämässäni piirtänyt niin paljoa kuin täällä ollessani.. :D
3. KIKOn scrub&peelit on parhaita!
4. Kylvyssä ankkojen kanssa.


1. ja 3. Lenkillä ehtii kuvailla. Koska lenkillä, right?
2. Thor ja energiajuoma.


1. Suomalaista hymyilyttää. :) < 3
2. Tämä Aldin mango-energiajuoma on vaan niin hyvää. Siis ihan käsittämättömän hyvää! Voisin juoda tätä litratolkulla, enkä normaalisti voi sietää energiajuomia. Tästä juomasta voisin jopa puhua samassa lauseessa cociksen kanssa ja kaikki mut tuntevat ihmiset tietävät, että se on paljon se!
3. Outo talo. Kuulema joku tunnettu. No en tuntenut.


1. Saksalaisilla halpislakoillakin (n.2e) saa ihan kivan pinnan aikaan.
2. NOM!


1. ja 2. Saksantunnin eväät. Kattokaa tota panda-berlineriä. Ei ees ollut hyvää, mutta vitsi se on söpö.
3. ja 4. Koulussa on hieno taideteos rappusissa. Oon tosta aina ihan fiiliksissä. Cool!


1. ja 3. Noi kengät näyttää niin oudoilta jalassa. Oli tosi kivat, mutta hinta (-70% ja edelleen 180fr..) oli niin korkea, etten ehkä ihan noin erikoisia niin kalliilla ostaisi..
2. Mun puput. < 3 Minun, minun, minun, minun.

2 kommenttia:

Susanna89 kirjoitti...

Upeat kengät, toiset on aika erikoiset

vra kirjoitti...

Susanna, Kiitos. Ne onkin ihanat! Noi toiset tosiaan aika erikoiset, ei varmasti tulisi juurikaan käytettyä, vaikka jalassa tuntuivatkin hyviltä. :)