torstai 28. marraskuuta 2013

Der sensible Schweinebauer

Heis!
Tässä vähän ruokakuvia viime sunnuntain brunssilta. Olin itse vohvelinpaistajana ja sitten lasten kanssa askartelemassa. Oli oikein mukava tapahtuma ja hyvää ruokaa. :)




 Noi leivät oli hiiriä, mutta musta ne näyttää ihan muumeilta! :D



Täällä myydään paljon noita värjättyjä munia. Ovat siis valmiiksi keitettyjä jo, jos joku erehtyi luulemaan niitä raaoiksi (kuten minä). Noi on niin outoja musta, en vaan voi käsittää, mihin kaikkeen sitä resursseja ja aikaa tuhlataan. :D


Ja sitten asennettiin tytölle valmiiksi joulukalenteri paikoilleen. Hieno vai mitä? :)



Ja tässä katsotaan taas sadatta kertaa meidän mainosta. Aijai, kyl näyttää hyvältä! ;)


Ja mä sain yllärinä tee-joulukalenterin. Niin HIENO! Oon niin innoissani tosta, tosi hyvä idea. :)



Ne onnekkaat (raukat) jotka osaavat saksaa, voivat ihmetellä nimiä. 24 erilaista teetä kumminkin siis paketissa. :)


Lisäksi sain kutsun häihin ja olen onnistunut järkkäilemään tosi hyvin aikatauluja Suomessa. Saan siis lähes poikkeuksetta kaikki ystäväni nähtyä ja ihan suhteellisen fiksusti ja helpostikin. :) Perhettä en sitten näekään kuin vilaukselta... (no ei. :D)

Hah, kivaa torstaita! :)

Ei kommentteja: