maanantai 2. syyskuuta 2013

Vaellusta hienossa säässä, migreeni tyhmässä päässä

Hellou! :)

Olin perheeni ja ystäväperheen kanssa vaeltamassa viikonloppuna. Suuntasimme Titliksen lähelle, Engelbergiin, ja siitä ylös. Tämä oli mulle ensimmäinen kerta varsinaista vaellusta. Matkaa kertyi kävellen 11km, nousua 900m.
Ikäväkseni mulle iski alastullessa järkyttävä päänsärky, mutta hyvin tuli taisteltua! (Enkä ees oksentanut!) Eipä siinä toisaalta mitään vaihtoehtoja ois ollutkaan.. :D Ei sieltä kukaan pääse hakemaan keskeltä metsää ja jyrkkää kalliota. ;)



^ Vaellusreitin merkki


^ Ihan ei päästy yli 2000m. :(


Välillä hiukan syötiin. :) Näytin kuulema "niiiiiin turistilta". Mutta niinhän mä olenkin turisti, joten mitä sitten! :D






^ Tota pitää vielä päästä koittamaan!!






^ Välillä reittien varrella on tällaisia kivi-kasoja. Niihin pitäisi aina laittaa yksi kivi lisää kun kulkee ohitse. Mä laitoin tuohon ton pienen kiven Agonin päälle. Kukaan seurueesta ei kuitenkaan osannut kertoa mulle, miksi näin tehdään. "Laita nyt vaan se kivi" ;)



Sellasta! Kyllä noi vuoret on vaan aivan henkeäsalpaavan kauniita. :) Sääkin oli onneksi kohtalaisen pilvetön ja nähtiin ihan niitä huippujakin hiukan. Kyllä mä uudestaankin lähden. ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ystävä rakas, muista juoda, muuten tulee päänsärky, varsinkin korkealla ja jos on kuuma sää.

vra kirjoitti...

Anonyymi, Tämä päänsärky ei johtunut nesteytyksen puutteesta. :) Join vettä täysin riittävästi (tuolla reissulla) ;)