maanantai 12. elokuuta 2013

2. päivä Sveitsissä Au pairina

Hei kaikki! :)

Mulla on ollut niin kiirettä viimeiset viikot Suomessa ja toisaalta nyt nämä kaksi ensimmäistä päivää täällä Sveitsissä, etten ole ehtinyt postaamaan millään. Tässä kuitenkin ensimmäisiä fiiliksiä ja jotain kuviakin teille. :)

Tällainen kyltti oli mua vastassa lentokentällä. :D Isompi kuin koko tyttönen! Ihan upea. :)



Tervetuliaislahjat. Viktorinoxin linkkari ja suklaata. :)

Ja sitten läjä kuvia mun huoneesta. Asun siis yksin talon ylimmässä kerroksessa ja huoneeni on varmaankin n. 40m2 kokoinen ja vessani n. 5m2. Molemmat ovat täysin uusia ja olen ensimmäinen joka näitä käyttää. :)
Ja äidille tiedoksi, että toi on mun sänky siis toi valkoinen ja sen saa levennetty kahdellekin sopivaksi, mutta mulle toi 90cm leveä on ihan riittävä nyt. ;)







Ja vessani:




Huomenna laitan jotain vanhempia kuvia joita en oo ehtinyt postata, mutta sen jälkeen taas päivityksiä täältä suunnalta. ;)

2 kommenttia:

Susanna89 kirjoitti...

Kivalta kuulostaa :) ja siisti paikka!

vra kirjoitti...

Susanna, Kiitos kommentista! :) Kaunis paikka tämä onkin, luonto lähellä ja kaunista.