perjantai 28. kesäkuuta 2013

"Kyllä säkin olet mulle joskus ihan kiva"

Kiitin pikkusiskoani, koska hän lähtee aina niin iloisesti ja pakottamatta ottamaan musta asukuvia. Vastaus kuului: "Niin, ei mua haittaa. Kyllä säkin olet mulle joskus ihan kiva." :D Kiitos muru < 3




Pääosassa tässä on mun ihanaiset Friis & Companyn kiilakorkokengät, jotka on niin pupuset.





Nuorempana olin epävarma laihuudestani. Ala-asteella aina terkkarikin lähetti kotiin lappuja, kun olin alipainoinen ja syynäsi mua oikein tarkasti. (Ironista sinänsä, että hän itse oli reilusti ylipainoinen. ;))
Tuossa ylemmässäkin kuvassa mua ällöttää toi pohjelihas. Hyi.

Nykyään olen yleensä todella tyytyväinen itseeni ja vartalooni, mutta edelleen toivoisin vähän paksumpia jalkoja. Tuommoiset riut kun ovat.



Mutta noi kengät on kyllä pusukalat. < 3

Mitä mieltä olet asusta? Onko sulla joku osa vartalossasi, johon et oikein ole tyytyväinen? Tai syynättiikö suakin terkkarilla? :D

15 kommenttia:

Pihlaja DeAurora kirjoitti...

Ihania kuvia, kyllä sisko oli kiltti kun noin upeat kuvat otti :D ihana kesätyttöhän sinä olet :D! ja asu on upea kenkineen. Ohuet jalat on parhaat, älä kasvata niitä :D haha

mä oon aina lyhyt niin terkkari laitto mut johonkin tutkimukseen eikä ollut kivaa :(

aurora kirjoitti...

Just kattelin kuinka kauniit sääret sulla on! :D

aurora kirjoitti...

Tuleekohan tää nyt tuplana, mutta siis just katoin kuinka kauniit sääret sulla on!

vra kirjoitti...

Pihlaja, Niinpä, on se ihana sisko. ;) Kiitos nainen, ihana kommentti kaikkiaan!
Ääh, terkkarit on kyllä kakkapäitä.. :( Musta tuntuu, että kaikille ne aina valitti jostain, ihan sama miltä näytti! :D

aurora, Oi, ihana sinä. :) Kiitos!

Siiri kirjoitti...

Olet kyllä niin mallinnäköinen :) ja upeat korot!

vra kirjoitti...

Siiri, Kiitos kivoista sanoistasi! Niin onkin iiihanat! :)

Susanna89 kirjoitti...

erikoiset kengät ja kivan väriset kengät. Oho aika tyhmää tollanen terkkarin syynäys :D

vra kirjoitti...

Susanna89, Onhan ne aika erikoiset. :) Just siks ne on hauskat! ;)
Kaipa se terkkari vain koitti parhaan kykynsä mukaan auttaa, mutta lopputulema tuntui toisenlaiselta..

Anissa Uusikangas kirjoitti...

Ihana asu!

vra kirjoitti...

Anissa, Kiitos kommentistasi. :)

Stephanie / Cocochic kirjoitti...

You look gorgeous darling! Absolutely beautiful xx

Blog | Cocochic
Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

vra kirjoitti...

Stephanie, Thank you so much. :) What a nice thing to say.

Justiina kirjoitti...

Noi pohjelihaksethan on pelkästään UPEAT !

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on kauniit sääret ja on vaan kiva et vähä lihaksia näkyy!

vra kirjoitti...

Justiina, Hah, kiitos! :D

Anonyymi, Kiitos paljon! Hyvä että tolleen jännittyneessä asennossa edes ovat olemassa. :D