sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Minun päälleni satoi telviksiä, kun te olitte vielä vaipoissa!

Ulkona on kylmä. Siinä teille informaatiota, jonka täytyi tulla monelle ihan uutena ja jännänä. Mulle ainakin tuli, kun menin ensimmäistä kertaa kahteen päivään ulos sairassatamastani. Kuin olisi ensimmäistä kertaa hengittänyt!, tuumasivat keuhkoni, jotka kaikesta yskimisestä ovat muutenkin ihan reikaleina. Palasin aika sukkelasti takaisin sisälle.


Maailman paras salaatti. Ham ham ham!


Tältä mä näytän kun olen perheeni kanssa sekoilemassa. :D Eli viehkolta. Julkaisen tän vielä vapaaehtoisesti, terve minä!









Vaavin naama on sutattu ihan siitä syystä, että se veisi muuten söpöydellään kaiken huomion multa. Penteleen veijari.

2 kommenttia:

Eveliina kirjoitti...

Oot tosi kaunis tossa viimisessä kuvassa! :)

http://justhewayouare-eve.blogspot.fi/

vra kirjoitti...

Eveliina, Oi kiitos! :) Olipas tosi piristävä kehu. :)