keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Blogien top 4

Kuten varmaan jokainen bloggari, minäkin luen muiden (parempia) blogeja. Mä en tiedä, ovatko nämä 4 varsinaisesti mun "lempiblogit", mutta jos mulla on aikaa katsoa 4 blogia, katson nämä. :) Ja miksi vain 4, eikä vaikka 5? Koska kaikki muut lukemani blogit on ihan yhtä kivoja, enkä osaa laittaa niitä järjestykseen. ;) Nämäkään eivät ole järjestyksessä tosin, mutta seuratuimmat ainakin!

Lainahöyhenissä


Piretillä on ihana tyyli, ihana koti, ihania ruokia ja hän on ainoa bloggaaja, jonka olen nähnyt IRL. :) Tätä blogia olen seurannut jo vaikka kuinka kauan.

Mungolife


Anna kirjoittaa eläväisesti ja kuvat ovat kauniita sekä hyvälaatuisia. Hänellä on niin erilainen elämäntyyli, kuin mulla, että se kiinnostaa. Annalla tosi kiva tyyli ja taito yhdistellä asusteita hauskasti. :)

Highway to Sun


Vilma on iloinen, kaunis, positiivinen ja hauska! Nauran hänen jutuilleen ja kömmähdyksilleen. :) Tässä on myös tyyppi, josta ajattelen, että hän olisi varmasti kiva kaverina. Hän vastaa kaikkiin kommentteihin ystävällisesti ja todella kuuntelee lukijoidensa toiveita.

Kissies


Alexandra päivittää usein, hän osaa provosoida ihmisiä ja hänellä on usein hauskoja tilannekuvia. Aluksi taisin lukea hänen blogiaan vähän vitsillä, mutta nykyään olen kyllä ehdottomasti koukuttunut. :D

Oliko listassa jotain sun suosikkejasi? :) Tai tuliko ihan uusia tuttavuuksia? Mitkä on sun lempiblogit? :)

Ei kommentteja: