maanantai 10. joulukuuta 2012

Lenkkeily B

Lenkkiohjelmasta taas vähän päivitystä. :) Osa 1 löytyy täältä.

Eilen loppui viikko 5. Olen siinä mielessä itsestäni ylpeä, että olen noudattanut ohjelmaa kohtuullisen tunnollisesti. 3 päivää on suorittamatta, mutta haluaisin kovasti suorittaa ne jonkun viikon vapaapäivinä. Täytyy nyt katsoa miten käy.. ;) Ja noita ylimääräisiä vapaita on siis tullut huonon kelin ja laiskuuden vuoksi (lähinnä sen laiskuuden tosin.. :D)


Mut nyt taas reippain mielin seuraavaan viikkoon, jossa sunnuntaina pitäisi juosta 7,5 km! :o Vähän jänskättää noin pitkä lenkki. :D


Ja sitten pakko jakaa kuvat siitä, miten punainen mä oon aina lenkin jälkeen. Nimittäin tosi punainen. :D hah!


Eikai mun kaula oo oikeesti noin pieni? o_o 'cause that would be weird...
Mukavaa viikonalkua! :)

Ei kommentteja: