tiistai 18. joulukuuta 2012

"et nyt kaadu saatana!"


Miten tässäkin voi taas onnistua?


Mun pieni kuuseni oli ihan fine, kunnes ajattelin imuroida neulaset sen ympäriltä. No sitten koko hoito TIETYSTI kaatui ja vedet laajenee valtoimenaan.. (okei, ehkä vähän dramatisoin.. ;D)


Yritin tunkea purkkiin lisää foliota tukemaan kuusta. Nyt siellä on enemmän foliota, kuin kuusta ja vettä yhteensä, eikä se hemmetti edelleenkään pysy pystyssä!


Ja huusin mun kuuselle äsken "et nyt kaadu saatana!!" :DD Mun naapurit varmaankin ajattelee, että mulla asuu täällä joku (muukin) juoppo < 3

Mites teidän jouluvalmistelut? Sujuuko paremmin? 

3 kommenttia:

Kummitus kirjoitti...

Liikkia tuo kuuai. Mulla oli joskus partsilla minikuusi isossa kukkaruukussa kunnes eräänä jouluna oli isompi ja ostin kuusenjalan. Tapit auttoivat pysymnään suorassa.

vra kirjoitti...

Kummitus, Se oli pieni ja söde.<3

vra kirjoitti...

Kummitus, Se oli pieni ja söde.<3