sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Uudet korvikset :)





4 kommenttia:

Janina kirjoitti...

Ihania korviksia! :)

Mutta mitä mä todella rakastan, on toi sun koruteline, joka on älyttömän upea!! <3

vra kirjoitti...

Janina, Kiitos! :) Ja toi koruteline oli munkin pitkäaikainen himotus, onneksi sain sen viime jouluna lahjaksi. Ihana <3

Heidi kirjoitti...

On kaunis koruteline :) Pitäis itekin satsata johonkin sellaseen, koska mun korut lojuu kylppärin kaapin sivulokerossa tuhannessa sotkussa :/ Ja kuinkahan monta paritonta korvistakin multa löytyy? Enemmän, kuin parillisia! :D Mulla on muuten samanlaiset, kuin tossa keskimmäisessä kuvassa, hopeisena vain :)

vra kirjoitti...

Heidi, Toi on tosi kiva joo! Oon saanut sen joululahjaksi. :) Mut se on Stockalta ja mielestäni siellä on tänäkin vuonna samankaltaisia.
Mulla oli ennen ihan sama homma. :D Tohon saa hyvin just roikkuvat korvikset aisoihin, mutta nappi-versiot on vieläkin laatikon pohjalla.. Mitäs niille keksis?
Ja noi on kivat, harkitsin niitä hopeisia, mut ostin sit kuitenkin noi. ;)