sunnuntai 2. joulukuuta 2012

10(20) asiaa minusta


Sain seuraavan haasteen ihanalta Pihlaja DeAuroralta. :)

1. Each person tagged must post 10 things about themselves.
2. They must also answer the 10 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 10 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 10 bloggers with less than 300 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.


____________________________________________________________

Kuvituksena "vanhoja" kuvia. :)



10 asiaa minusta:

1. Mulle sattuu aina kaikkia kömmähdyksiä. Tässä viimeaikojen parhaat:
- Poltin suklaamuffinsin mikrossa ja hirveä haju levisi asuntooni. Joo kyllä, mikrossa.
- Menin työpaikkani koulutukseen ja vasta tunnin siellä oltuani huomasin, että mulla on ripsarit poskilla, koska ulkona oli satanut niin paljon lunta. Pyyhin ne ihan coolisti naama virneessä.
- Tekstasin makuualteen matolla ja pudotin kännykän leukaani.
- Ajoin pyörällä sateessa, pimeellä. Liikennevalot vaihtui punaisiksi, yksi auto tuli sivukadulta, eikä muuta. Matelin eteenpäin (kun kerran ketään muuta ei ollut missään!) ja olin jo ylittänyt suojatien, kun takaani kuuluu kuulutus: "Pyöräilijä, sinulla on vielä punaiset." Nojuu, poliisisautohan se siellä. :'D En huomannut sitä, kun oli huppu päässä x2.
- Puhuin puhelimessa, katsoin vaatteitani ja suljin vaatekaapin oven. No mun pää jäi väliin. Joo, olen se tyttö, joka jättää oman päänsä kaapinoven väliin. :) (Tää ei oo viimeaikainen, mutta kuvastaa mua niin hyvin. :D)



2. Oon lista-friikki. Listaan aina kaikki asiat, joita pitää tehdä ja sit saan suurta tyydytystä, kun saan raksia ne yli.

3. En ole koskaan ollut missään lämpimässä maassa tai rantalomalla.



4. Oon ostanut jo melkein kaikki joululahjat. Ostelen lahjoja esim. alennusmyynneistä pitkin vuotta, jos löydän jotain, jonka tiedän sopivan just jollekin tyypille. Ongelmaksi muodostuu vaan se, että unohdan mitä olen ostanut ja sit ostan vaan lisää ja lisää. :D Esim. viime jouluna käytin joululahjoihin melkein 700 euroa.

5. Oon ikuinen pessimisti. Oon aika iloinen ja nauravainen, mut ajattelen aina pahinta ja varaudun kaikkeen. Mun on hirveen vaikea uskoa, että mulle tapahtuisi hyviä/iloisia sattumia. :)



6. Nettishoppailu vie mut vararikkoon. Nettikaupat on vaarallisia, koska ne on aina auki ja vaan parin klikkauksen päässä. Nytkin on toisilla välilehdillä auki nelly, h & m ja asos... ;s

7. Tekstaan tyhmiä ja turhia juttuja mun läheisille. Mun mielestä on tosi kiva yllättää joku ja piristää hänen päiväänsä. Lähettelen kortteja, kirjeitä ja ostan pieniä ylläreitä. Musta on niin ihanaa antaa rakkaalle ihmisille yllätys ja nähdä sen tuottama ilo! :)


8. Rakastan tarroja. Mulla on kauhea määrä tarroja, joita liitän kirjeisiin ja kortteihin ja pussailen vaan yksikseni. :D Accessorize on pahin kauppa tarrojen suhteen, ne on niin SÖPÖJÄ!!!!!!

9. Tykkään siivota. Paitsi imuroiminen on aivan järkyttävää.



10. Mulla on silmälasit joita käytän luennoilla, autoa ajaessa ja jos pitää nähdä hyvin. Haluan laserleikkaukseen ensi syksynä. :)




Vastaukset Pihlajan kysymyksiin:

1. Mitkä ovat mielestäsi kivoja tyttöjen ja poikien nimiä?
Tykkään yleisesti lyhyistä ja kansainvälisistä nimistä. Omanikin on sellainen. :) Kivoja tyttöjen nimiä ovat esim. Maria, Anna, Nina, Sara, Rosa, Nora. Kivoja poikien nimiä esim. Kristian. Poikien nimiä olikin aika vaikea keksiä. :D

2. Mitä mieltä olet siitä, että onko asiat hyvin nykypäivänä näin yleisesti Suomessa?
Verrattuna moneen muuhun maahan ovat.

3. Lempi joulu juttusi?
Rakastan joulua ihan kokonaisuudessaan! En voi valita lemppareinta juttua, mutta ihania ovat tunnelma,  valmistelut, ruoka, perheen kanssa oleminen, laulut ja lahjojen hankkiminen. :) Kaikki. < 3

4. Oletko koskaan varastanut?
Olen varastanut nuorempana vanhemmilta pöydille lojumaan jääneitä kolikoita.

5. Mitä teet jos on tylsää?
Katson telkkaria tai leffoja, luen tai alan leipoa. :)

6. Pidätkö itseäsi koskaan rumana?
Joskus. Toooodella harvoin kylläkin. 99% ajasta olen tyytyväinen ulkonäkööni, meikittä tai muista ulkoisista koristuksista riippumatta. 

7. Mikä on kaunista?
Luonto, tuli, vihreä, iloinen ja aito ihminen. :)

8. Paras taitosi?
Tää on paha. Mä oon vähän sellainen ihminen, että oon aika hyvä kaikessa, mutta en missään todella hyvä.. Mutta kai mun sitten on sanottava, että organisointikyky.

9. Kivoin hiustenväri?
Semmoinen ihana täyteläinen suklaaruskea!

10.  Käytkö kirpputoreilla?
Joskus, mutta aika harvoin. Meilläpäin ei oikein ole hyviä kirppareita....

10 kysymystä haastetuille:

1. Jos olisit joku eläin, mikä olisit ja miksi?
2. Jos voittaisit lotossa miljoona euroa, mitä tekisit?
3. Mikä on huonoin tapasi?
4. Voisitko harkita jotain kosmeettista toimenpidettä?
5. Mitä etukortteja omistat?
6. Lähetätkö kirjeitä tai postikortteja?
7. Mikä on vuoden paras juhla?
8. Paras tv-sarja?
9. Oudoin/tarpeettominen taitosi?
10. Haluaisitko asua "aikuisena" kaupungissa, lähiössä vai maalla?



Haastan seuraavat ihanat ihmiset:
Heidi, FashionFusion, Eliisa, Enni, Emma, Moon :)

6 kommenttia:

Pihlaja DeAurora kirjoitti...

Ihanat vadtauksett ja kysymykset :) kiva kun teit
Tän

elina kirjoitti...

olipas kiva postaus:)

vra kirjoitti...

Pihlaja, Uu, kiitos! Ja kiva kun haastoit. ;)

elina, Hih, kiitos! :)

vra kirjoitti...

Pihlaja, Uu, kiitos! Ja kiva kun haastoit. ;)

elina, Hih, kiitos! :)

Heidi kirjoitti...

Olipa kiva haaste :) Mä teen tän viikonloppuna :)
Ps. Vähän meinas naurattaa toi pään jättäminen kaapinoven väliin, kuulostaa ihan multa :D

vra kirjoitti...

Heidi, Jei, ootan innolla sun vastauksia! :) Ja hyvä et maailmasta löytyy ainakin yks yhtä tohelo kuin mä. :DD