tiistai 6. marraskuuta 2012

Tallinnasse

Olin viikonloppuna Tallinnassa tyttöjen kanssa. Mukava reissu, vaikka satoi.
Kaikkein ylpein olen siitä, että puhuin koko matkan viroa! :D (en tietty kavereilleni. :'D) WUUU! Olen siis oppinut tässä parin kurssin aikana edes jotain. ;)


Matkan perimmäisin syy ja syy jaksaa huomiseen. ^ (VITSI)








Ja alla on malliesimerkki siitä, miten ihminen voi seota aivan totaalisesti jossain. No, mulle näin kävi pahaksi onneksi Tigerissa ja sieltä tarttui koko kauppa mukaan. Ja kuvasta on sentäns poistettu ne kaikki roinat, joita ostin lahjoiksi.. :D



2 kommenttia:

Moon kirjoitti...

Oi noi kynttilät on ihanan väriset! Pitäisipä itekkin ryhtyä joulukorttien tekemiseen, mistä kerroit tos toisessa postauksessa! <3

vra kirjoitti...

Moon, Siellä TIGERissa on muutenkin kaikki siistejä kynttilöitä, esim MUSTIA. :o ois todella makeet esim. Halloween-pippaloihin!
Ja ryhdy ihmeessä. :) Mun ainakin on pakko aloittaa ajoissa, koska aika on niin rajallista ja niihin tuhlaantuu sitä ihan rutkasti. Joulumielikin nousee niitä näprätessä. ;)