keskiviikko 7. marraskuuta 2012

1-2-3-RUN!

EDIT 9.11. Nyt voit ladata ohjelman taulukkona alapuolelta!

Tein maanantaina jotain mullistavaa. Aloitin nimittäin juoksu-ohjelman seuraamisen ja sekös vasta onkin uskomatonta. Mä VIHAAN juoksemista ja olen siinä äärimmäisen huono. Ei vaan riitä se kuuluisa suomalainen sisu siihen rääkkiin.


Oon kuitenkin kuullut villejä huhuja siitä, että juokseminen:

  • parantaa peruskuntoa
  • tuo "euforisen" fiiliksen
  • tekee ihmisen energiseksi ja iloiseksi
  • parantaa juoksukuntoa
  • parantaa elämänlaatua
  • on ulkoilmaaktiviteetti
, joten olen päättänyt tarttua haasteeseen ja testata, josko tästä turhuuden turhautumistilanteesta pääsisi juosten pois.


Innolla odotan, miten hiki lentää, lentääkö se lainkaan ja tuleeko hurjanhyvämahtavanlihaksikasfiilis!

Mites sinulla askel kulkee?

EDIT. Tästä voit ladata ohjelman kuvina. :)







7 kommenttia:

Vilma kirjoitti...

Tosi mielenkiintoinen ohjelma! Tekis itekin mieli kokeilla. Mistä sait ton ohjelman vai teitkö ton ite? :o

Sun blogi on muuten hirmu inspaava varsinkin kaikkeen urheiluun nähden! :D

vra kirjoitti...

Vilma, Mä juoksen tätä MAXIMin ohjelmaa, mutta vastaavia löytyy netistä hurjat määrät. :) http://www.maxim-sports.fi/Media/1035_83.pdf

Itse en osais todellakaan tehdä mitään järkevää ohjelmaa ja sen noudattaminen vasta oiskin vaikeeta. :P

Ja todella kiva kuulla, kiitos! :)

Janina kirjoitti...

Oi sulla on ihana blogi! :-)

Ja mä oon sun kanssa aivan samanlainen; juoksu tuntuu puuduttavalta, mutta usein kuulokkeet korvissa hyvän musiikin ääressä aika lentää nopeammin, jopa lenkki polulla. :D

http://style-janina.blogspot.fi/


Ps. Liityin lukijaksi blogiisi, haluaisitko myös sinä liittyä mun blogini lukijaksi?

Justiina kirjoitti...


Tosi järkevä tämä ! Pitää varmaan kokeilla itsekkin tuota samaista aikataulua !

Justiina kirjoitti...

Heiheiheiiii, vielä semmosta että voisitkos ottaa tosta sellasen kuavn mistä näkis noi kaikki kohdat kunnolla, niin vois kopioida suoraan, ku ei oikein jaksa tehä ite taulukkoo :DD

Johanna kirjoitti...

Voi toihan kuulostaa mulle just passelilta :) Oon lukioaikoina juossut jonkin verran, mutta se on sittemmin jäänyt ;) Tsemppaan vielä miehekkään mukaan niin hyvä tulee ;)

Kiitos myös kommentistasi! ♥ Blogisi vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten jään seurailemaan :) Ihanaa loppuviikkoa!

vra kirjoitti...

Janina, Kiitos kiitos! :) Ja hyvä musiikki pelastaa paljon, mutta ei ehkä kuitenkaan juoksemista (kokonaan). ;)

Justiina, Lataan tänne sen mun pdf-version jos pystyn. :) Sit sen saa siitä tulosteltua kätevästi. Olikin muuten ihan sairaan ärsyttävää taulukoida tota! :D

Johanna, Tsemppaa ihmeessä, niin johan homma luistaa. :P Kiitos itsellesi ja ihanaa viikonloppua myöskin! :)