torstai 1. maaliskuuta 2012

Operaatio vatsalihakset.

Hellou!

Homman nimi on tämä: haluaisin timmimmän vatsan ja vatsalihaksiani hiukan näkyviin. Oon todella tyytyväinen vartalooni, myös vatsaani. ;) Mutta kai aina voi parantaa? :D Haluan treenata vatsaa siten, että siitä tulee suunnilleen tällainen:

http://thinsoundsgood.tumblr.com/post/15751083327 
^ Toi on näistä lähimpänä mun unelmavatsaa. Muut ehkä hiukan liian lihaksikkaita tai -ttomia.. :) 

http://madamelulu.tumblr.com/post/17876111651 

http://www.tumblr.com/reblog/18035727717/wEA3rwyk?redirect_to=%2Fdashboard%2F23%2F18035907865

Just Jared

^ Tossa näkyy jo enasti liikaa..

travellingnews.com

Ja sitten toivon, ettei tulisi mitään ilkeilyjä tästä seuraavasta. Mutta haluan laittaa itseäni varten tänne kannustimeksi ja todistusaineistoksi kuvat lähtötilanteesta. Jos (ja toivottavasti kun) kehitystä tapahtuu, laitan silloinkin kuvan. :)
Haluan myös sanoa kaikille, että nämä kuvat on otettu aamulla, jolloin maha on tietysti littanampi, kuin illalla. Mutta tuollainen tasa-paksu pökkelö se on silti.



Vatsalihaksia ei juurikaan näy ja mahan ala-osan pikkumakkarasta saa otteen käsillä. Näitä siis lähdetään petraamaan! :)

Mulle treenaamisessa tulee olemaan vaikeata säännöllisyys ja ylipäänsä siihen treeniin ryhtyminen. Kuten sanottua, olen tyytyväinen vartalooni tällaisenaankin, joten sellaista itsetyytymättömyyden tuomaa intoa ei ole. En ole koskaan myöskään harrastanut lihaskunto-tyylistä liikuntaa, joten en koe sitä niin omakseni..

Onko teillä vinkkejä mahan treenaukseen? 

Tätä ohjelmaa olen tehnyt aiemmin ja on mielestäni tehokas ja hauska (lisäplussaa tuo noiden ohjaajien asut.. :D)



Onko siellä joku muu, joka treenaa nimenomaan vatsaa ja haluaisi ryhtyä minun kanssani tsemppaamaan toinen toistaan? :D

14 kommenttia:

eve kirjoitti...

Vähä kiva postaus! : D Itelläni näkyi ihan selvä sixpack, mutta nyt syöminen on saanu vallan ... :D oon taas alkanu liikkuun ihan kunnolla, käyn lähes joka pv 7 km juoksulenkin ja sen jälkeen teen kuntopiiriä :) Ehkä se sieltä vielä takaisin tulee ennen kesää : DDD

http://followyourdreams-eve.blogspot.com/

vra kirjoitti...

eve, Syöminen saa aika usein vallan joo.. ja vielä enemmän laiskuus! :D
Sun treeni kuulostaa hyvältä, kyllä tolla pääsee kesäkuntoon. ;) Mulle riittäisi jos edes toi vatsa olisi rantakelpoinen! :P

Heidi kirjoitti...

Sullahan on upee kroppa! Täydellinen tiimalasivartalo :)

vra kirjoitti...

Heidi, kiitos. :) Ois kuitenkin kiva saada vähän niitä (hyvin)piileviä lihaksiakin esiin!

Teea kirjoitti...

Mulla kans sama ongelma, että alottaminen on aina vaikeeta. Mutta kyllä se siitä lähtee, ku vauhtii pääsee!:)

vra kirjoitti...

Teea, Kitti tsemppauksesta, kyllä tää tästä! :)

heidi kirjoitti...

voou olisin ilonen jos olisin tollases kunnos ku sä nyt! :o kauhee pötsi päässy kasvaa täs talven aikana, nyt kyl kuukauden ajan käyny 5krt viikos salil, mut jos tiiät jonku keinon miten pysyn pois herkuista nii kerro ihmeessä! :D

vra kirjoitti...

heidi, No käyt ihan hulluna salilla, vitsi oot REIPAS! :) Ihailen tollasia ihmisiä, jotka oikeesti pystyy pitämään itsensä ruodussa reenailun suhteen.
Ja en todellakaan tiedä keinoja pysyä poissa herkuista.. :/ Oon aina syönyt mitä vaan, enkä ole lihonnut, joten en osaa/oo koskaan tottunut hillitsemään ruokailuani.. :D mutta noita lihaksia nyt oiskin tarkoitus treenata, vaikka ei mun ruokavalion muuttamisessakaan mitään huonoa olisi.. ;P

Maukku kirjoitti...

Miul on aika samat suunnitelmat, masu kesäkuntoon. vatsalihakset kyl on siellä jossain alla, mutta haluun sellasiesta pömpöstä alavatsasta eroon... :(( Käyn 3 krt viikossa salilla, mutten oikee tiiä mite saisin vatsan parhaiten timmimmäks!

Ja huh, noi sun vatsikset on almost täydelliset!

vra kirjoitti...

Maukku, Mulla on aivan samanlainen, alavatsan pömppis. Poikaystävä kutsuu sitä cocis-mahaksi, oh how I love him. :D
Ja kylläpäs käytkin useesti, eiköhän sillä treenillä jo ala tuloksia näkyä! :) Mut kuulema naisten on kaikkein vaikeinta päästä juuri tuosta ala-pömpöstä eroon.. :( tosi kurjaa meille!

Ja kiitos taas paljon<3

Kummitus kirjoitti...

mielenkiintoinen keskustelukerho. Lihaksissa ei ole mitään vikaa ja hyvät vatsalihakset 0 eipä vaivaa selkäkivut.

Perinteinen vatsalihastreeni on selällee vaakatasoon kovalle alustalle ja sitten vedät itsesi istumaan vatsalihasten voimalla auttamatta käsillä. Toistossa salaisuus. esim 5 x 10 krt eli kympin sarja toistetaan viidesti.

Muista myös vinot vatsalihakset eli kierrot puolelta toiselle.

Kyykkyyn - ylös monta kertaa toistettuna auttanee ja vahingossa saa tiukan pepun, joka Sulta ei puutu, mutta muille voi olla iloksi.
Fillarointi tepsii moneen. ota pyörä alle ja kauniilla säällä pohjet uskomattoman matkan. Näet samalla eri seutuja toisin kuin autosta, kun pyörällä pääsee sinnekin, minne autolla ei saa ajaa.Syyskuralla spinning sekä altaassa että jumppasalissa. :)

Kummitus kirjoitti...

Yleistä:
hyvät kuvat, onneksi tiedän tuotteen, muuten voisin luulla photoshopatuiksi. :)

Toivottavasti noissa on kuietnkin Fotari File-info eli tunnisteesi kuten copyright, ettei kukaan vie luvatta Hmm... epämääräisille sivuille.

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin treenaan vatsaani. Mutta..kröhöm..eihän siitä mitään tule :D

vra kirjoitti...

Kummitus, no ei noi mun kuvat nyt niin ihmeellisiä ole, että kukaan haluaisi varastaa mihinkään. ;) kiitti vinkeistä!

Anonyymi, no sama. Hah! :D