perjantai 30. maaliskuuta 2012

Operaatio vatsalihakset #2

Helou!

Operaatio vatsalihakset toinen päivitys, eli jatkoa täältä.
Olen pitänyt tätä vatsatreeni -kalenteria tosta aloituspostauksestani lähtien (eli kuukauden). Olen koonnut tähän kaikki päivät ja vatsatreenin niiden osalta (ei muita liikuntoja merkattu!) Tässä on siis myös säälittävän pienet määrät, mutta se johtuu ihan siitä, että merkattuna olisi todella kaikki vatsaan kohdistunut treeni! :)

Before:


torstai 1.3 - 100x tavalliset vatsat
perjantai 2.3 - 50x tavalliset vatsat
lauantai 3.3 - 50x tavalliset vatsat
sunnuntai 4.3 - 50x tavalliset vatsat


maanantai 5.3 - 30x tavalliset vatsat
tiistai 6.3 -
keskiviikko 7.3 -
torstai 8.3 -
perjantai 9.3 - 50x tavalliset vatsat
lauantai 10.3 - 50x tavalliset vatsat
sunnuntai 11.3 - 30x tavalliset vatsat


maanantai 12.3 - 50x rutistukset
tiistai 13.3 - 50x pienet rutistukset
keskiviikko 14.3 -
torstai 15.3 -
perjantai 16.3 - tanssitreeneissä vatsoja
lauantai 17.3 -
sunnuntai 18.3 - 30x tuolin päällä istuen, jalat tuettuna. Yli 180 asteisia vatsoja.


maanantai 19.3 - 60x tavalliset, 30x rutistukset
tiistai 20.3 - 
keskiviikko 21.3 - 100x tavalliset vatsat
torstai 22.3 - 
perjantai 23.3 - 
lauantai 24.3 - Bodypumpissa vatsoja
sunnuntai 25.3 - 


maanantai 26.3 -
tiistai 27.3 -
keskiviikko 28.3 -
torstai 29.3 - 30x tavalliset vatsat


Eli olen treenaillut kohtuullisen hyvin siihen nähden, että ennen en tehnyt vatsoja käytännössä koskaan.. Tässä vielä edellisestä postauksesta tavoitteeni: 


"Vatsalihaksia ei juurikaan näy ja mahan ala-osan pikkumakkarasta saa otteen käsillä. Näitä siis lähdetään petraamaan! :)"


Olen onnistunut tavoitteessani siedettävästi. Ja tällä tarkoitan liikunnan määrää. Ulkoisia muutoksia ei kylläkään vielä näy.. Tässä vielä tänään otetut kuvat, että voitte tekin vertailla, näkyykö mitään muutoksia? ;)


After:




Tässä mä vähän jännitin lihaksia. Hahaa, säälittävää... :DD



Tsemppailkaas mua nyt niin jaksan jatkossakin pysyä ruodussa! :)


Ihanaa viikonlopun alkua!

2 kommenttia:

heidi kirjoitti...

pakko kysyy, syöks ollenkaa herkkui? :D koska mä teen vatsoi tyylii joka päivä yli 100 ja käyn salil ja kaikkee, ja silti mun masu pysyy samana! ja oon tehny jo yli kuukauden :(

vra kirjoitti...

heidi, Haha syön ihan mitä sattuu.. En oo koskaan lihonnut syömisistäni, joten niitä en osaa seurata/kommentoida.. ;/
Ja vatsa on varmaan kaikkein vaikein alue muokata (ainakin naisilla), kun siinä kuuluu olla sellainen pieni kumpu. :) Mutta ei tossa mun vatsassa oo mielestäni mitään eroa, ehkä vähän kun jännittää.. :D Pitäis varman tehdä joka päivä jotain 200 vatsaa, ni ehkä näkyis jotain!
Tsemppiä treenailuihin!