keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Nyt on paha...

... nimittäin Cocis on loppu! Enkä millään jaksa kipeänä (= laiskana!) kävellä 10 metrin päähän R-kioskille. Sinne on niin tooooooosi pitkät kymmenen metriä.. :( What a first world problem!



^ Noita juttuja on muuten välillä hyvä miettiä. Pelottavan moni ainakin mun kohdallani osuu oikeaan.

Tänään oon vaan lukenut ja sairastanut. Lukeminen tuntuu hyvältä(!) ja aiheet on mielenkiintoisia. Nyt tarvitsen siitä huolimatta kahvia. :D Mä en edes juo koskaan kahvia, koska se on niin pahaa. Juon vain silloin, kun meinaan muuten nukahtaa pystyyn! Lisään aina joukkoon sokeria, maitoa ja kermaa - sitten se on ihan siedettävää. ;P

Kun 30 lukijaa tulee täyteen, laitan arvontaan tällaisen paketin. Se sisältää kaikkea pientä kivaa tavaraa. Itse tykkään juuri tuollaisesta pienestä roinasta, söpöä! :)



Miten juot kahvisi ja näyttääkö arvottava paketti kivalta? :)

Ihanaa keskiviikkoa.

4 kommenttia:

heidi kirjoitti...

mä juon mun kahvit (ne harvat kerrat kun juon) nii maidon kanssa :) ilman sokeria tai mitään makeutusaineita, hyihyi. ja toi paketti näyttää tosi kivalta! ihanaa tollast pikkutavaraa, ite sorrun aina ostelemaan just kaikkea tollasta :D !

vra kirjoitti...

heidi, Mä laitan kyllä joskus vielä makeutusainettakin.. :D Oon ihan sekaisin!
Ja hyvä että tykkäät, ei sitten muuta kuin osallistumaan arvontaan, kun se tulee. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin haluun osallistua arvontaan! ;D
T: Heppa

vra kirjoitti...

Hahaa Heppa! ;)