sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Ihana viikonloppu

Hei!

Viikonloppu oli ihana, M oli täällä. :)


Yritin kuvailla noita hapsuhihoja, mutta ei onnistunut kauhean hyvin. Näistä koruista ainakin saa jotain selvää.



Käytiin pumpissa. Se on aina yhtä kamalaa, mutta kyllä sen jälkeen tulee hyvä olo. :)



(^ Oikeen lihakset kasvaneet silmissä.. :DDD)

Ihanaa kynsilakkaa, jota laitoin kavereiden luona. A laittoi itselleen tuollaista mielettömän pirteää oranssia!



Mulla ei ole ikinä luomiväriä, mutta nyt mulle laitettiin sitä ja ihan kivaltahan se näytti, kun oli riittävän vaaleaa. Ja lila korostaa kivasti vihreitä silmiä. (kuulema) ;)



Maukka-vauva!<3


Sain muuten vaikka mitä upeita meikkejä A:lta. Hullua, että joku on niin ihana, että vain antaa avaamattomia laatumeikkejä pois.. :D Kai se on sitä kuuluisaa pyyteettömyyttä!



^ Tossa muuten näkyy vielä paremmin toi ihana kynsilakka. Nanna väri!



Loppuillan vietän cociksen, tukan värjäyksen ja vironkirjan parissa. Ihanaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa teille! :) <3

Ps. Olen päättänyt järjestää jonkun kivan arvonnan teille, kun 30 lukijaa tulee täyteen. Sitä odotellessa! :)

5 kommenttia:

Ella kirjoitti...

ihana toi rannekoru! :)

http://www.ellataimi.blogspot.com/

heidi kirjoitti...

oi ihanat farkut tossa yhessä kuvassa! just sellaset mitä oon ettiny :)

vra kirjoitti...

Ella, Se on kiva. :)

heidi, Ne on Gina Tricotista, eiköhän niitä oo vielä myynnissäkin! :)

Mira kirjoitti...

Sulla on vähän isompi vauva kun meijän paavo, aivan ihana :) ps. 30 lukija minä, arvontaa odotellessa ;)

Ja vielä tohon ekaan postaukseen liittyen, sulle vois sopia tosi hyvin ruskee tukka! Sellanen ihana suklaanruskee! :)

vra kirjoitti...

Mira, Jee, huomasin. Tervetuloa<3 Arvontaa siis kehiin! :) Ja Maukka ei ole mun vauvani, kaverin se on.<3 Mutta pieni lutukka silti!

Sellaisen suklaanruskeen oon aina hallunnutkin, mutta luulen et oisin sit ihan kalpea.. :D